Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 23
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Перша здавалось невагома деталь на склі вказують рік випуску, якщо ця дата відрізняється від  дати вказаної в технічному паспорті Вашого автомобіля, варто задуматись. Тут одне з двох, або щось не гаразд з документами на машину, або скло замінили, що може вказувати на участь в ДТП.

 

 

Мої статті | Переглядів: 295 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2016 | Коментарі (0)

Сьогодні ми з вами дослідимо як виявити причину скрипу та як її усунути.

Є декілька послідовних етапів перевірки двірників:

  1. Перевірте працездатність двірників у піднятому положені, якщо скрип відсутній значить все добре в іншому випадку потрібно змастити втулки трапеції, якщо така процедура не дала результату слід  провести заміну самого механізму приводу склоочисників;
  2. Далі перевіряємо роботу склоочисників на зволожено склі, якщо присутній скрип то причин може бути декілька: зношені щітки, зношені гумки,  розтягнуті спружини в механізмі самих двірників в такому випадку варто провести їх заміну;
Мої статті | Переглядів: 611 | Додав: Admin | Дата: 20.09.2016 | Коментарі (0)

Ще якихось десять років тому добра половина автолюбителів самостійно сиділи по вихідних в гаражах, міняючи масло, фільтри, кермові тяги, гальмівні колодки і т.д. Сьогодні практично всі володарі сучасних авто звертаються за допомогою на СТО, як через складність конструкції автомобіля, так і через брак часу або відсутності умов.
Однак серед майстрів або навіть дирекції автосервісів є люди, які захочуть на Вас заробити більше, ніж це дозволяє необхідний ремонт.
1. Якість витратних матеріалів. Ви, як сумлінний автомобіліст звичайно ж обираєте для свого авто кращі масла і фільтри, оскільки в цьому запорука тривалого ресурсу вашого двигуна. Тому, коли майстри вам рекомендують придбання цих матеріалів (та й будь-яких запчастин), не погоджуйтеся на застосування того, про що не чули раніше або чого немає в рекомендаціях керівництва з експлуатації до вашого автомобіля. Якщо ж ви довіряєте працівникам компанії, то це інша справа.

Мої статті | Переглядів: 262 | Додав: Admin | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

На цю тему сказано чимало слів і написано чимало матеріалів. Але, на жаль, на практиці все виявляється куди складніше і сумніше.
І все-таки ми сідаємо за кермо і їдемо. Як нам здається - повністю контролюємо ситуацію і знаходимося практично в безпеці. Оманлива думка. По-перше: крім вас на дорозі ще багато учасників руху, а по-друге: пристебнутий ремінь і швидкість 60 км / год не гарантують зовсім нічого. Тому викреслюємо свою впевненість, включаємо мозок і запам'ятовуємо.

Мої статті | Переглядів: 831 | Додав: Admin | Дата: 08.01.2016 | Коментарі (0)

Так що ж робити, якщо ви застрягли в снігу і як себе вести?

Виявляється порад з цього приводу чимало. Ось деякі з них:

Підвищені обороти холодного мотора, підтримуваного «підсмоктуванням» або «інжектором», завадять рушити внатяг на слизькій дорозі. Головне правило це тримати кермо прямо по ходу руху і рухатися в натяг.

1. Щоб зрушити з місця застряглу в снігу машину, іноді достатньо просто вийти і відкинути сніг з-під коліс. Отримавши найменшу можливість для розгону, можна продовжити шлях.

Мої статті | Переглядів: 284 | Додав: Admin | Дата: 08.01.2016 | Коментарі (0)

З приходом холодів ніколи не знаєш, з якими труднощами зіткнеться водій: то двигун не заводиться в самий невідповідний момент, то дверні замки замерзнуть. Представляємо вашій увазі декілька корисних рекомендацій, як не допустити подібних випадків або з легкістю вийти зі скрутної ситуації.

Як продовжити термін експлуатації шин в умовах холоду? Насамперед, потрібно стежити за тиском. Низький тиск зношує бічні частини протектора, високий - центральну частину протектора колеса. Вибирайте плавну манеру їзди, по можливості уникаючи різкого гальмування. Обов'язково перевіряйте при сезонній заміні гуми балансування коліс.

Розряджений акумулятор - одна з поширених проблем, з якою стикаються водії взимку. Через морози акумуляторна батарея працює з підвищеним навантаженням, і від неї вимагається велика сила струму і більш тривалий період запуску двигуна. Через це вона швидше виходить з ладу, тому перед настанням холодів її слід повністю зарядити. Але якщо все ж сталося так, що акумулятор підсів, а їхати треба, можна скористатися наступним радою. Перед тим як запустити двигун, на кілька секунд, увімкніть дальнє світло фар, для того щоб «розбудити» АКБ. Розпочнеться хімічний процес в банках акумулятора, і електроліт трохи прогріється. Якщо з першого разу машина не завелася, почекайте 1-2 хвилини і повторіть процедуру. При запуску двигуна вичавіть педаль зчеплення. Так стартеру буде простіше запустити двигун.

Мої статті | Переглядів: 321 | Додав: Admin | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

У АКПП за мастило деталей відповідає гідроблок. Крім того АКПП складається з блоку шестерень і електронного блоку управління (ЕБУ). На більш ранніх моделях автомобілів фільтр тонкого очищення не був передбачений. Тим часом, в процесі експлуатації в АКПП накопичуються продукти відпрацювання. Встановлений фільтр допомагає впоратись з проблемою і захистити коробку передач від поломки і, як наслідок, дорогого ремонту.

Виробник рекомендує міняти фільтр кожні 50-70 тис. Км пробігу. Ця процедура є додатковою до планової заміни масла в коробці. І часто споживач намагається заощадити на дорогій процедурі, а в підсумку піддає ризику трансміссію.акпп

Тому черговий заїзд на сервіс повинен включати не тільки заміну масла, а й самого фільтра. У деяких моделях автомобілів цей елемент може бути і необслуговуваним і навіть не числиться в каталогах, як деталь.

До цих пір ведуться суперечки на сервісних станціях про необхідність заміни фільтра. Деякі стверджують, що сервісний інтервал необхідно скоротити вдвічі, інші, навпаки, дотримуються думки про те, що зміна фільтра - зайва трата грошей. Ми ж виступаємо за дотримання інструкцій виробника.

Мої статті | Переглядів: 985 | Додав: Admin | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (0)

Більшість бюджетних автомобілів оснащується чотирициліндровими моторами, та й у преміум-класі поступово починають з'являтися високофорсовані агрегати подібної конструкції.
Такий двигун може оснащуватися різними системами впуску, що припускають використання восьми або шістнадцяти клапанів. В основному вони використовуються на різних машинах, але деякі виробники, включаючи Daewoo, Renault і АвтоВАЗ, пропонують покупцеві вибір з двох варіантів.

Щоб зробити правильний вибір, потрібно знати, яка конструкція краще: 8 або 16 клапанів, і в чому переваги кожної з них.

На недорогих машинах найчастіше зустрічаються двигуни з 8 клапанами - це означає, що на кожен циліндр доводиться по одному отвору для впуску бензоповітряної суміші і по одному - для випуску відпрацьованих газів. Подібні мотори завжди оснащуються одним розпредвалом, який приводиться в рух достатньо простим механізмом на основі ременя або ланцюга. Саме тому ремонт і обслуговування 8-клапанного двигуна обходяться набагато дешевше - навіть при серйозній поломці міняти доводиться набагато менше деталей. Такий мотор краще вибирати для експлуатації в складних умовах, де знайти кваліфіковану допомогу досить важко.
Різниця також полягає у спрощеній конструкції - як правило, виробники намагаються економити на виробництві двигунів з 8 клапанами і застосовують досить примітивну схему з ручним регулюванням теплових зазорів. Звичайно, це можна назвати мінусом, оскільки така робота може віднімати чимало часу, та й стукіт з боку системи впуску може з'явитися дуже несподівано.

Мої статті | Переглядів: 971 | Додав: Admin | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (0)

Після сплячки: як повернути до життя авто, яке довго не експлуатували?
Транспортний засіб тривалий час перебувало у вашому гаражі або взагалі знаходилося на вулиці і взимку, і влітку, під проливним дощем, під товстим шаром снігу. Щоб знайти правильну відповідь на питання - що робити, якщо машина довго стояла без руху. Необхідно спочатку дізнатися, що відбувається з нею, якщо вона тривалий час перебуває в бездіяльності.

Чи шкідливо машині стояти довго?
На автомобіль не впливає час. На нього впливають умови, які його оточують під час тривалої стоянки. Як відомо, основна частина автомобіля складається з металу. Незважаючи на всі зусилля виробників остаточно перемогти корозію не виходить, особливо це стосується старих раритетних моделей.

Мої статті | Переглядів: 4917 | Додав: Admin | Дата: 08.12.2015 | Коментарі (0)

Зима вже наступила, хоч і не взяла кермо влади в свої морозні руки. Тому, хто ще не встиг - саме час подумати про заміну двірників для безпечної їзди в зимовий період/

Про щітки для автомобілів існує маса міфів, непідкріплених фактами. Одні кажуть, що не існує літніх і зимових двірників, інші ж, навпаки, упевнені в такому поділі по сезону. Чи завжди якість залежить від бренду?  Як таких, "літніх" двірників не існує. Умовно "літніми" можна назвати каркасні щітки, які вже відживають своє. Вони не годяться для експлуатації взимку, через те, що в шарніри каркаса потрапляє волога, замерзає там і ці шарніри перестають як слід функціонувати.

Мої статті | Переглядів: 595 | Додав: Admin | Дата: 07.12.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-23