Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 23 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Перша здавалось невагома деталь на склі вказують рік випуску, якщо ця дата відрізняється від дати вказаної в технічному паспорті Вашого автомобіля, варто задуматись. Тут одне з двох, або щось не гаразд з документами на машину, або скло замінили, що може вказувати на участь в ДТП.
|
Сьогодні ми з вами дослідимо як виявити причину скрипу та як її усунути. Є декілька послідовних етапів перевірки двірників:
|
Ще якихось десять років тому добра половина автолюбителів самостійно сиділи по вихідних в гаражах, міняючи масло, фільтри, кермові тяги, гальмівні колодки і т.д. Сьогодні практично всі володарі сучасних авто звертаються за допомогою на СТО, як через складність конструкції автомобіля, так і через брак часу або відсутності умов. |
На цю тему сказано чимало слів і написано чимало матеріалів. Але, на жаль, на практиці все виявляється куди складніше і сумніше. |
Так що ж робити, якщо ви застрягли в снігу і як себе вести? Виявляється порад з цього приводу чимало. Ось деякі з них: Підвищені обороти холодного мотора, підтримуваного «підсмоктуванням» або «інжектором», завадять рушити внатяг на слизькій дорозі. Головне правило це тримати кермо прямо по ходу руху і рухатися в натяг. 1. Щоб зрушити з місця застряглу в снігу машину, іноді достатньо просто вийти і відкинути сніг з-під коліс. Отримавши найменшу можливість для розгону, можна продовжити шлях. |
З приходом холодів ніколи не знаєш, з якими труднощами зіткнеться водій: то двигун не заводиться в самий невідповідний момент, то дверні замки замерзнуть. Представляємо вашій увазі декілька корисних рекомендацій, як не допустити подібних випадків або з легкістю вийти зі скрутної ситуації. Як продовжити термін експлуатації шин в умовах холоду? Насамперед, потрібно стежити за тиском. Низький тиск зношує бічні частини протектора, високий - центральну частину протектора колеса. Вибирайте плавну манеру їзди, по можливості уникаючи різкого гальмування. Обов'язково перевіряйте при сезонній заміні гуми балансування коліс. Розряджений акумулятор - одна з поширених проблем, з якою стикаються водії взимку. Через морози акумуляторна батарея працює з підвищеним навантаженням, і від неї вимагається велика сила струму і більш тривалий період запуску двигуна. Через це вона швидше виходить з ладу, тому перед настанням холодів її слід повністю зарядити. Але якщо все ж сталося так, що акумулятор підсів, а їхати треба, можна скористатися наступним радою. Перед тим як запустити двигун, на кілька секунд, увімкніть дальнє світло фар, для того щоб «розбудити» АКБ. Розпочнеться хімічний процес в банках акумулятора, і електроліт трохи прогріється. Якщо з першого разу машина не завелася, почекайте 1-2 хвилини і повторіть процедуру. При запуску двигуна вичавіть педаль зчеплення. Так стартеру буде простіше запустити двигун. |
У АКПП за мастило деталей відповідає гідроблок. Крім того АКПП складається з блоку шестерень і електронного блоку управління (ЕБУ). На більш ранніх моделях автомобілів фільтр тонкого очищення не був передбачений. Тим часом, в процесі експлуатації в АКПП накопичуються продукти відпрацювання. Встановлений фільтр допомагає впоратись з проблемою і захистити коробку передач від поломки і, як наслідок, дорогого ремонту. Виробник рекомендує міняти фільтр кожні 50-70 тис. Км пробігу. Ця процедура є додатковою до планової заміни масла в коробці. І часто споживач намагається заощадити на дорогій процедурі, а в підсумку піддає ризику трансміссію.акпп Тому черговий заїзд на сервіс повинен включати не тільки заміну масла, а й самого фільтра. У деяких моделях автомобілів цей елемент може бути і необслуговуваним і навіть не числиться в каталогах, як деталь. До цих пір ведуться суперечки на сервісних станціях про необхідність заміни фільтра. Деякі стверджують, що сервісний інтервал необхідно скоротити вдвічі, інші, навпаки, дотримуються думки про те, що зміна фільтра - зайва трата грошей. Ми ж виступаємо за дотримання інструкцій виробника. |
Більшість бюджетних автомобілів оснащується чотирициліндровими моторами, та й у преміум-класі поступово починають з'являтися високофорсовані агрегати подібної конструкції. Щоб зробити правильний вибір, потрібно знати, яка конструкція краще: 8 або 16 клапанів, і в чому переваги кожної з них. На недорогих машинах найчастіше зустрічаються двигуни з 8 клапанами - це означає, що на кожен циліндр доводиться по одному отвору для впуску бензоповітряної суміші і по одному - для випуску відпрацьованих газів. Подібні мотори завжди оснащуються одним розпредвалом, який приводиться в рух достатньо простим механізмом на основі ременя або ланцюга. Саме тому ремонт і обслуговування 8-клапанного двигуна обходяться набагато дешевше - навіть при серйозній поломці міняти доводиться набагато менше деталей. Такий мотор краще вибирати для експлуатації в складних умовах, де знайти кваліфіковану допомогу досить важко. |
Після сплячки: як повернути до життя авто, яке довго не експлуатували? Чи шкідливо машині стояти довго? |
Зима вже наступила, хоч і не взяла кермо влади в свої морозні руки. Тому, хто ще не встиг - саме час подумати про заміну двірників для безпечної їзди в зимовий період/ Про щітки для автомобілів існує маса міфів, непідкріплених фактами. Одні кажуть, що не існує літніх і зимових двірників, інші ж, навпаки, упевнені в такому поділі по сезону. Чи завжди якість залежить від бренду? Як таких, "літніх" двірників не існує. Умовно "літніми" можна назвати каркасні щітки, які вже відживають своє. Вони не годяться для експлуатації взимку, через те, що в шарніри каркаса потрапляє волога, замерзає там і ці шарніри перестають як слід функціонувати. |