17:09 На талони обов'язкового ТО додадуть пробіг автомобіля | |
Кабінет міністрів затвердив законопроект, який повертає обов'язковий техогляд легкових автомобілів з 2019 року. Передбачається, що ТО будуть проводити приватні сервісні центри з відповідним обладнанням, персоналом і дозволом. При цьому автовласники отримають діючий в країнах ЄС сертифікат, а також маркування, яку потрібно буде прикріпити на лобове скло. Як пояснили в прес-службі міністерства, документ адаптує законодавство України до 14 норм законодавства ЄС. Вони регулюють допуск до комерційних перевезень, перевезення пасажирів на громадському транспорті, режим роботи професійних водіїв, використання обмежувачів швидкості в автобусах та інші аспекти. Для рядових автомобілістів документ цікавий, насамперед, через повернення обов'язкового техогляду легкових автомобілів (з 2019 роки) і мотоциклетної техніки (до 2022 року). Як і обіцяв міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, функцію проведення ТО запропоновано покласти на приватні сервісні центри. Вони повинні мати необхідне обладнання, кваліфікованих фахівців з відповідну акредитацію. Проходити ТО можна буде на неавторизованих виробником центрах і, в разі необхідного ремонту, гарантія виробника буде збережена. Нові легкові автомобілі зобов'яжуть проходити перший обов'язковий техогляд тільки через 4 роки від дати першої реєстрації, з подальшими ТО раз на два роки. Крім того перевірку необхідно буде пройти пошкодженим в ДТП транспортним засобам, якщо спрацювали подушки безпеки, пошкоджена «ходова», гальмівна система, зони пасивної безпеки кузова. Уникнути позапланового ТО в такому випадку не вийде - при аварії поліцейські вилучать маркування про проходження техогляду. Сама маркування є доповненням до сертифікату допуску ТЗ до експлуатації. Сертифікат повинен містити: категорію та ідентифікаційний номер ТЗ, VIN-номер, дату і місце проходження ТО, позначення екологічних норм, пробіг по одометрі, підпис перевіряючого експерта, штамп підприємства, а також граничний термін проходження наступного ТО. Інформація з сертифікату також буде зберігатися в єдиному держреєстрі і, частково дублюватися на маркуванні. Такі сертифікати будуть діяти не тільки в Україні, а й на території країн Євросоюзу. При цьому друкувати їх будуть не на спеціальних бланках, а на звичайному папері, оскільки перевіряти достовірність даних все одно будуть по електронній базі. Законопроект ще буде розглядатися у Верховній Раді, відповідно до часу прийняття в нього можуть бути внесені поправки і доповнення. Ознайомитися з документом можна на сайті Мінінфраструктури. | |
|
Всього коментарів: 0 | |