Головна » Статті » Мої статті

Взлом автомобіля це не фантастика

Ще донедавна взлом автомобілів було чимось абсолютно нереальним. Однак,  в наших машинах збільшується кількість електроніки, і чим частіше вона з'єднуються з Інтернетом, тим більше потенційних точок, в які можуть вдарити зловмисники. Зважаючи на той факт, що виробники все більш і більш охоче впроваджують цифрові новинки для своїх автомобілів, напад являє собою все більшу загрозу, особливо для власників нових моделей. Разом з компанією ESET, ми публікуємо 6 фактів про взломи автомобіля.

1. Перші автомобілі були взламані вже 5 років тому

У 2010 році група вчених з University of Washington і University of California в Сан-Дієго опублікувала результати досліджень, з яких випливало, що можна отримати контроль над автомобілем з використанням уразливості в його системі. Довели навіть, що вони можуть це зробити - віддалено за допомогою радіосигналу, управляли гальмами і двигуном транспортного засобу. Нещодавно з'ясували, що це був Chevrolet Impala (рік випуску 2009). А тепер уявімо тільки що зможуть зробити маючи відповідні навички зловмисники.

2. Зупинка автомобіля

Американські вчені під час свого експерименту використовували дірки в системі радіоуправління. На джипі Cherokee вдалося дистанційно керувати кондиціонером, радіо, гальмами і двигуна - їм вдалося навіть зупинити автомобіль з журналістами, що знаходяться всередині.

3. Хакеру не потрібен ключ щоб відкрити авто

В іншому експерименті вчені продемонстрували, що хакер, який має відповідні навички, може відключити електронні пристрої безпеки, і відкрити машину без використання справжнього ключа. Досить використовувати слабкість криптографії і аутентифікації. Найбільш серйозні наслідки для автомобілів "Безключевого доступу"

4. Співробітник автомобільного дилера був хакером

Ситуація мала місце всього п'ять років тому. Клієнти дилера Texas Auto Center інформували компанію, що їхні машини не працюють так як повинні, а ночами часто спрацьовує сигналізація. Виявилося, що це незадоволений колишній співробітник TAC використовував свою консоль віддаленого доступу для автомобілів, щоб маніпулювати сотнею автомобілів.

5. Підключення до Інтернету не є обов'язковою умовою

Прийнято стверджувати, що провину за сприйнятливість автомобілів несе підключення його до Інтернету. Частково це правда, але Поліція Штату Вірджинії підтвердила, що зв'язок з мережею не є необхідною умовою. За допомогою вчених з Університету штату Вірджинія було доведено, що перемикання передач, збільшення оборотів двигуна можна виконати навіть тоді, коли авто залишається "не в мережі". У наступному експерименті було додано до цього ще відкриття багажника і пасажирських дверей, а також замка дверей водія, включення двірників і використання рідини для омивача. Атаки ці непрості - вони вимагають прямого доступу до автомобіля і знань електроніки конкретної моделі. Але це можливо.

6. Поліпшення безпеки автомобіля-це процес, що триває роками

Зі збільшенням числа електронних компонентів в автомобілі, зростає сприйнятливість транспортного засобу до стороннього проникнення. У ряді машин було важко, на рівні програмування виявити всі потенційні промахи безпеки, а творчість кібер-злочинців насправді не знає меж. Тому удосконалення автомобільних систем займає роки. Іноді на допомогу приходять учені, направляючі увагу на виникнення проблем. Щоб залатати пролом в безпеці авто проходить багато часу. Для прикладу, для вирішення проблеми, описаної в розділі 1. потурбувалися компанії General Motors 5 років.


Категорія: Мої статті | Додав: Admin (28.11.2015)
Переглядів: 1285 | Теги: керування автомобілем віддалено, взлом автомобіля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar